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1 名前: 名無しさんの野望 2018-06-13 18:10:37 ID:r408ow9N0.net
荒涼とした砂漠ワールドで世紀末人斬りRPGと拠点作りを楽しむスルメゲー「Kenshi」
公式サイト
http://www.lofigames.com/
公式Twitter
https://twitter.com/KenshiOfficial
Steam版 販売ページ (日本語) \1,980 ※公式サイトからも購入できます
http://store.steampowered.com/app/233860/?l=japanese
英wiki
http://kenshi.wikia.com/wiki/Kenshi_Wiki
日wiki
https://www46.atwiki.jp/kenshi_steam/
前スレ
【世紀末村作り】Kenshi 【42スレ目】
https://egg.5ch.net/test/read.cgi/game/1528565276/
Q&Aは>>2-4をご覧下さい
次スレは>>950で
スレ立ての際は1行目に「!extend:checked:vvvvv:1000:512」と入れて
ワッチョイが出るようにしてください
VIPQ2_EXTDAT: checked:vvvvv:1000:512:----: EXT was configured -
59 名前: 名無しさんの野望 2018-06-13 22:09:02 ID:zdgnNRfd0.net
0.98.32
-Added a pause button to incomplete buildings so that you can put them on hold and your engineers will build other stuff instead
-Player characters can now automatically throw KO intruders out of the base (check AI options)
-Fixed campaigns going to empty bases, and they could get confused if you had 2 bases in the same active area and one was empty. They can now redirect too.
-Fixed AI bug relating to distance with the turret jobs
-Turret gunners should feed themselves properly now
-Stopped characters with the "rescue" job from rescuing dead allies and putting them in beds
-Fixed the Yabuta bandits existing in the desert before you have freed Yabuta (requires import)
-Fixed a medic AI bug (usually with slavers)
-"Ditching resources" task now includes raw meat
-Fixed a thievery XP exploit
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