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1 名前: 名無しさんの野望 2016-11-03 08:58:19 ID:7WGThr2W.net
http://elderscrolls.com/ (英語)
http://elderscrolls.jp/(日本語)
Bethesda.net - http://bethesda.net/
UESP Wiki - http://www.uesp.net/
TES Wiki - http://elderscrolls.wikia.com/wiki/
Xbox360/PlayStation3「The Elder Scrolls V:SKYRIM」日本語版wiki - http://www38.atwiki.jp/tes5/
Skyrim Wiki JP - http://wiki.skyrim.z49.org/
The Elder Scrolls V: Skyrim専用SSアップローダー - http://cyclotron.moe.hm/up/skyrim/upload.html
Skyrim Nexus - Skyrim mods and community http://skyrim.nexusmods.com/
Skyrim MODデータベース - http://skyrim.2game.info/
■関連スレ
The Elder Scrolls V : Skyrim 質問スレ 110
http://potato.2ch.net/test/read.cgi/game/1455949538/
SKYRIMの質問に全力で答えるスレPart65
http://potato.2ch.net/test/read.cgi/game/1477303048/
SKYRIM SS/MOD晒しスレ その74
http://potato.2ch.net/test/read.cgi/game/1472359010/
SKYRIM MOD作成支援/相談スレ Part7
http://potato.2ch.net/test/read.cgi/game/1440015789/
次スレは>>950建てられない&踏み逃げ時は>>970あたりで。
※テンプレを変更したい場合は事前に話し合いましょう
■前スレ
The Elder Scrolls V: SKYRIM その483 [無断転載禁止]©2ch.net [無断転載禁止]©2ch.net
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349 名前: 名無しさんの野望 2016-11-04 19:04:14 ID:dVt7njst.net
関係ないけど、SKYUIを動作させるのが最優先目標っていうのであってる? なんとなく読めるけどあんま自信ないもんで
[?]behippo 296ポイント 1日前
Just to chime in on this. Re-implementing the hooks needed for SkyUI is my top priority for SKSE64.
I am making progress with the fundamentals of SKSE64 - the loader, basic injection and GetSKSEVersion in the command console is implemented.
For SkyUI we need to decode the basic Form and Object classes and the inventory subsystem (which all should match SKSE proper).
Then we need to decode the Scaleform classes and provide the hooks that SkyUI needs.
Here is a screenshot of the first run of SKSE64 to tide you over: http://skse.silverlock.org/SKSE64FirstRun.jpg
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